Програмски садржаји

Поред редовне наставе, која се одвија у првом делу дана, наши ученици имају додатне активности које су повезане са градивом и имају за циљ да све што се чуло на настави преведу у свакодневни живот, ка функционалном знању.

Енглески језик

Енглески језик у нашој школи функционише истовремено на два различита нивоа. Наиме, поред редовне наставе енглеског језика, ученици имају дневне активности које се одвијају искључиво на енглеском језику. Неретко су оброци периоди у којима учење страног језика долази до своје највише функције. Ситуације у којима је једини начин да задовољиш извесну потребу или искажеш запитаност да изнесеш мисао на страном језику, доносе невероватне успехе. Знање са редовне наставе постаје смисленије и функционалније у свакодневној употреби. Теме са наставних предмета: Свет око нас/Природа и друштво, Чувари природе и Математика постају оквири за конверзацијске часове страног језика. Поред тога, ученици на недељном нивоу изводе пројекте на енглеском језику и представљају их учитељском активу. Тим школе сматра да је основа за учење и прихватање страног језика добро познавање граматиke.

Центар за проучавање природних наука

Физика и хемија нам нису страшни бауци из будућности. Упознали смо ученике са основама ових наука већ у нижим разредима и двапут недељно Центар за проучавање природних наука отвара нове хоризонте у главама наших школараца. Тим професора природних наука врло је непоколебив у свом циљу да природне науке, које деца обично доживљавају као страшне, доведе у ред омиљених и најлакше савладивих. Кроз експерименте и игру, на овом узрасту ће овладати основним законима природних наука те ће настава у вишим разредима доћи као природни след и уживање. Програм Центра је у уској вези са садржајем предмета Свет око нас.

Центар за друштвене науке

У оквиру Центра за друштвене науке наши ученици свакодневно раде на богаћењу своје опште културе. Поред великог броја садржаја из области књижевности, психологије и историје уметности, ученици разговарају поводом актуелних догађаја у граду и у земљи. Радионице се заснивају на маштовитим задацима. Сваке недеље постоји централна тема око чијег се регистра конституише радионица. Од деце се очекује активно учешће у раду групе. Они освешћено коментаришу и несвесно оснују критичка мишљења. Теме су донекле одређене, али конкретна група у складу са својим интересовањима и запитаностима, сколоностима и жељама, поприлично може да утиче на план.

Физичко

У нашој школи сваки дан почиње часом физичког васпитања. Како смо упознати са чињеницом да су ученици у кључном периоду за формирање координације покрете, једном недељно имају час плеса, а сваке среде дан почињу тренингом борилачких вештина. Након часа физичког, ученици су продуктивнији на остатку наставе и весело и пробуђено крећу у решавање дневних обавеза.


Драмско-сценаристичке радионице

У оквиру ове радионице ученици су ангажовани према својим интересовањима. Док једни раде на тексту представе, остали су у улози глумаца, сценографа, костимографа. Овакве радионице представљају слободну позоришну игру, у којој суученици стваралачки ангажовани и продуктивни.

Потребне су вам додатне информације?




Доставићемо вам све потребне податке у најкраћем року
као и одговоре на сва ваша питања.

Погледајте друге начине на које нас можете контактирати.